Tack som fan


Sara
om Hur förbättrar man sitt självförtroende?:
Men Micis. Du är inte ful & äcklig eller nått av det du skriver. Du vet det! Du är jättevacker & behöver inte gå ner i vikt osv. Du ska vara som du är. Du borde trivas i dig själv, för du utstrålar självförtroende. Även om du inte känner det så känner man det så fort man är runt omkring dig. & du ger andra bättre självförtroende. Du borde vara stolt & glad över dig själv! <3

Tack tack och tusen tack det betyder otroligt mycket för mig att höra. MEN jag vill ni inte att ni ska tro att jag vill att ni ska göra så. Alltså att jag behöver uppmärksamhet eller så. Isf hade jag sagt jag vill ta livet av mig osv. Men tack tack!

Imorgon är jag ledig och det ska bli jävligt skönt att få sova ut. Hoppas att vi kan fortsätta med vinden en liten stund. Så att det blir klart någon jävla gång.

OCH YES! Min Carl gick vidare i Idol x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag inte skriver det för att jag tror att du vill att jag ska skriva det. Det är ju sådär jag tycker & man berättar det så sällan, för sällan. Jag borde göra det oftare :/

2009-09-26 @ 11:58:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0