Påt igen bah!

Jag tänkte att jag skulle försöka igen och ta tag i detta med att skriva blogg. Mycket har hänt. Jag har börjat plugga och det går väl bra. Lärarprogrammet ska man kanske säga att det är också. Känns löjligt att skriva upp sånt jag redan vet. Men nu är det sagt iaf. Och nu har jag praktik den här veckan på Tunabergsskolan och ja vad ska man säga jag sitter och observerar mest på lärarna vad det gör osv. Men på onsdag ska jag få vara med och hjälpa eleverna och det ska faktiskt bli lite roligare jag kanske inte kan hjälpa till så mycket men jag ska iaf försöka verka som om jag vet och sen smygfråga läraren och hjälp eller säga ursäkta jag måste verkligen gå på toaletten och sen googla på det på telefonen :) AWESOME!

Ikväll så blir jag själv hemma, Fredrik är hemma hos Robert och spelar lite så jag får väl tid för att plugga lite grann. Jag har ingen som helst lust med det men tydligen så måste man göra det när man ska vara student. Pff löjligt.

I morgon förhoppningsvis så ska jag och Sarorna till IKEA och kolla lite jag kanske ska föra över lite pengar till mitt konto ifall jag hittar något som jag tycker om. Jag älskar IKEA även om inte sakerna kanske är i topp kvalité men jag älskar bara alla de onödigt oförberedande nödvändiga sakerna!

Plugga var det ja..

Våren är här!

Ett stort plus är att våren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0