Uppmärksamhetsökande.

Det finns allt för många negativa människor på denna jord. För många som tycker synd om sig själva. Jag tycker synd om mig själv när jag är sjuk. Men det finns folk som bara klagar hela tiden. Vill dom ha sympati? Vill dom att man ska försöka hjälpa dom? Jag menar har man ont i låt oss säga, ryggen. Säg det en gång, det räcker. Jag menar jag hör ganska så bra och hör väldigt bra när någon säger det en gång så det räcker. Man behöver inte säga det 20 gånger om för att det ska fastna.

Det har jag kommit på att jag har ledsnat på när folk tjatar om. Så har du ont säg det en gång. Jag tjatar säkert också men jag har börjat tänka till faktiskt. Den enda jag klagar till mycket är Fredrik men det är bara för att jag vill ha uppmärksamhet av honom. Fast jag säger ju bara om jag har ont självklart x) .

Det är bra att jag har min man. Det blir så mycket lättare då. Åhh vad jag längtar tills i morgon när jag äntligen får träffa pappa mor och min katt x) Jag saknar min katt hur mkt som helst för att jag får ju inte ha husdjur här sen även om jag skulle få ha det så kan jag inte för att Fredrik är ju självklart allergisk -.- Det är uppoffringar man får göra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0