Ett stort steg in i framtiden

I onsdags hände det grejer. Jag kom hem från jobbet helt slut och trött. Och det värsta av allt var att jag kände att jag och Fredrik skulle verkligen behöva storstäda i lägenheten. Och sen när jag kommer hem ser jag att det är upplockat, diskat, bäddat och till och med dammsugat. Då har hjärtat gjort allt och sen sa han att vi skulle kunna åka in för att gå på bio, käka lite mat och även kolla på ringar.

Juste vi hade pratat om att förlova oss. Ett vääääldigt stort steg men vi känner det att varför inte? Jag menar jag tycker att det symboliserar vår kärlek att det SKA liksom vara vi.

Så vi drog in kollade på Guldfynd och hittade två fina ringar som ska komma om ca 10 dagar. Sen åt vi thaimat och kollade på Resident Evil Afterlife 3D. Väldigt bra måste jag säga faktiskt. Men jag hade inte så höga förväntningar så det var väl därför jag tyckte om den så mycket.

I morgon är sista dagen jag jobbar sen är jag ledig en vecka. Vad ska jag göra då? Jag har ingen aning och jag som blir så rastlös på en gång. Så det blir väl att försöka hitta på något. Jag ska tvinga Sara att leka med mig någon dag också. Det gör nog inte så mycket tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0