En bra konstig sak.

Nu sitter jag själv här hemma och kollar på Idol. Fredrik har åkt hem till Robert över helgen eftersom jag inte ska vara hemma sen så ska jag lägga mig tidigt idag och då kände han att han kunde lika gärna åka idag. Vilket jag tycker är skit tråkigt med tanke på att jag tycker inte om att sova själv längre. 
Idag på jobbet pratade Kim och jag om tvångstankar och liknande saker. Och jag kom fram till ganska många som till exempelt:
  • Om det är någon som puffar mig på Facebook så måste jag puffa tillbaka. Kryssar jag rutan där det står att någon har puffat mig får jag tvångstankar och känner att jag MÅSTE puffa tillbaka och vara den sista som puffar.
  • Ni vet när man precis har gått och lagt sig och sen är så himla nära på att somnar men sedan känner FAN jag är kissnödig. Då vill man inte direkt gå och tända lampan så då sitter man där i mörkret MEN jag måste alltid blunda för att jag är rädd att jag ska se saker i mörkret som spöke eller något äckligt.

  • När jag ändå är inne på att kissa. Jag måste kissa varje morgon och sen typ 3 gånger innan jag somnar.
  • Jag kan inte sova med någon som helst kroppsdel utanför sängen för att jag tror att någon ska slita eller ta i min tex hand.
  • Om någon går på min högra sida och sen helt plötslig byter så får jag panik. Man kan ju liksom byta sida hur som helst. Sen så måste jag oftast ha folk som jag går med på min högra sida.

  • Jag måste alltid skriva rent. Alltså stor bokstav efter punkt. Sudda om det blir fel. Osv. Har undantag men det är inte ofta det händer.
Listan skullen nog kunna bli hur lång som helst. Men det är dom som jag vet som drabbar mig mest iaf. Det är skit jobbigt att ha tvångstankar. Jag känner mig så himla dum i huvudet när jag säger : puffa mig inte på facebook för att jag kan inte sluta puffa. Jag känner mig lite konstig faktiskt. Men jag är konstig. Fast en bra konstig sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0