Det är dom små sakerna som räknas.

Jag är nog sambo med världens bästaste människa. Han vet verkligen vad som gör mig lycklig. Även om det är små saker. Som förra veckan kom han hem med 10 röda rosor. Bara för att han älskar mig sa han.

Sen så igår så hade han och Robert varit i stan för att Robert skulle köpa sig en diskmaskin. Så kom han hem med en träslev för att han vet att jag har velat haft en så himla länge, varför kommer jag inte i håg men när jag väl behöver en så tjatar jag om det och säger: Hjärtat vi skulle ha haft en träslev. Och det har han lagt på minnet. Sen hade han köpt hem två ljusstakar som vi skulle köpa förr men det fanns bara en och vi ville ha två stycken av den modellen så då kom han hem med två sådanna. (Bara det att det var nog lite dålig kvalité för ena var helt sne och den andra där själva ljuset ska sitta gick sönder bara för att jag vickade lite på den. Men det är tanken som räknas, nu måste vi bara byta ut dom -.-)

Sen det bästa av allt!! Han vet att jag verkligen ÄLSKAR Pucko så himla mycket att han hade köpt hem två liter. Och nu har jag bara en liter kvar. Och det är nästa så att jag inte vill dricka för att då vet jag att det tar slut x)
Om två veckor är det Halloween och jag och brudarna tänkte väl hitta på något men var är insperationen till det? Det är ju skit svårt. Jag menar man ser ju inte lika snygg ut som dom på bilderna på förpackningen x) Jag får klura vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0