GE MIG MOTIVATION!

Jag tycker om att jobba. Jag gör verkligen det. Men det blir lite jobbigt när dom kräver liiiite för mycket av en. Som att man ska städa en våning med 16 rum själv + riva ur alla grejer från två av våra största rum för att dom ska göras om. Sen efter det skulle jag göra två extra rum på första våningen när jag är på 4:e . Visst jag är 20 år gammal och ska väl klara mer än gammligarna på jobbet men snälla jag är inte en robot som klarar av vad som helst.

Jag har världens sämsta kondis och har inte energi till att jobba hur mkt som helst för att jag tränar inte, äter verkligen inte rätt och sover oroligt om nätterna. Dåliga ursäkter kanske det låter som. Det är väl bara att ta tag i det men det är inte så lätt för en människa som mig som bara kritiserar sig själv hela tiden och känner ingen som helst motivation. Träna vill jag börja göra. Men ändå så ringer jag inte det där jävla nummret och frågar om priserna. Jag har bara mig själv att skylla.

Nej nu tänkte jag nog börja med maten hjärtat kommer nu hem så då slipper jag vara helt själv iaf.

GE MIG MOTIVATION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0