What you've got boy is hard to find. Think about it all about it all the time.

Okej nu är det gjort. Fan nu vart jag lite nervös här tänk ett nytt liv startas (återigen jag är inte gravid ;P). Man ska inte tänka för mycket frammåt utan ta det som det kommer. Går det bra så gör det de.

Jag fick sluta en timme tidigare idag. Kände det är det behövdes faktiskt jag kände mig lite tung i huvudet. I morgon efter jobbet kommer Sara in till stan så ska vi mötas och shoppa loss lite till Turkiet resan. Jag måste hitta mig en bikini! Ursch jag hatar att stå i provrummet man ser inte bara dubbelt så stor ut utan väldigt gropig och man blir ledsen x). Seriösa problem, seriösa problem.
Killar har seriöst inte lika stora problem som vi kvinnor har. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0