There´s a fat kid living in me.

Jag diskade och plockade upp lite innan jag cyklade hem och det är så kul att göra det för att Fredrik blir så glad då han skickade ett mess att han tackade så jätte mycket och var så glad så. Sånt uppskattas mycket men om vi ska flytta ihop, yes i said it, så får han skärpa till sig lite. Han skulle prata med leifie idag så jag hoppas att han gör det . Fredrik har ett väldigt dåligt minne så man får påminna honom lite grann. Men då kan man uppfattas som en liten jobbigt flicka. Jag tror han älskar mig ändå.

Det är så sjukt varmt här uppe så det finns inte, fan vad jag klagar om den här jävla vinden. Men jag blir tokig det är antingen för varmt eller för kallt x) Förhoppningsvis så blir det inte så länge till man spenderar sin tid här. Hoppas hoppas!
Fredrik åkte till Robert idag så jag fick den stora äran att låna hans lägenhet eftersom jag ska upp på onsdag och jobba så känns det jävligt skönt att inte behöva cykla ner till tåget. Det värsta är väl att han har ingen mat hemma så jag får väl svälta ihjäl eller något. (Alltid mat) Det är jag känd för. Att alltid vara hungrig och när jag inte ens är hungrig vill jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0