The L Word

Idag blir det inte lång inlägg eller jag har inte så mycket att skriva. Jag känner inte för att skriva heller. Jobbat idag det gick riktigt bra faktiskt. I morgon är jag ledig så det ska bli skönt fast jag jobbar sen på måndag igen. Men i morgon ska jag träffa min Fredrik. Äntligen säger jag bara! Det var 100 år sen känns det som. Nej men iaf typ 3 dagar. Det räcker gott och väl. Jag är så less jag vill ha en bra serie att kolla på men ingen faller mig smaken. Så nu ska jag kolla på ett avsnitt av The L Word se om det faller mig i smaken. Jag har hört att den serien ska vara riktigt bra, så jag testar väl då. Annars så kommer jag väl att försöka på vampire diaries. Vill inte göra det för att jag tycker om True Blood och då kommer ajg bara jämnföra dom serierna.
Men vi får se om den här serien är någon hit. Jag måste sluta kolla så mkt på tv -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0