Skribenten Micaela Brodin

3 dagar och fortfarande förkyld. Jävla skitsaker! Jag blir ju inte av med den på något sätt.
Valborg helgen ja, jag hade det trevligt det hade jag. Hade kanske hoppats lite mer på möbeln men min upplandsbricka var det bästa på hela kvällen x) Den ångrar jag verkligen inte. Okej jag tänkte göra lite samanfattning eftersom jag är skit dålig på att blogga.

Torsdag:
På dagen så åkte jag och Sara till Tierp för att handla lite för kvällen när vi skulle åka till Geffery och fira Alex. Var där hos Sara tills vi åkte för att hämta Fredrik. Grillade och som sagt jag och Sara var nyktra men det gjorde inget det var så skönt så. Vi åkte hem vid halv 11 tiden eftersom vi båda var lite trötta och kände att vi skulle ju upp tidigt i dagen efter.
Fredrik stannade kvar och jag åkte hem för att sova. Klockan 01.55 får jag ett samtal om att Fredrik vill sova med mig. Och jag sa att han hade 20 minuter på sig annars så låser jag. Han var här på 22 och det var okej han fick sova på soffan x). Det var trångt i sängen och han luktade lite snuskigt ;P.

Fredagen: Jag var lite trött och när Fredrik dricker lite blir han väldigt pratglad han ska prata om allt mellan himmel och jord och om vår framtid. Väldigt mysigt och gulligt men inte om man ska upp igen vid 8. Jag gick ner och duschade och gjorde mig i ordning,väckte Fredrik och mor skjutsade ner oss. På tåget var Simon och Sara och vi var rädda hela tiden att det skulle komma poliser och ta vår dricka. Längtar tills nästa år då kan dom inte göra något.

Gick till stadsparken där SaraH och hennes gäng satt och vi hade det trevligt, sen gick vi till ekonomikum där Fredrik och Andree och dom andra satt. Det var inte lika mysigt som i stadsparken måste jag säga. Jag hade velat stannat kvar där nästan. Sen åkte vi hem och började grilla. Jag och Sara åkte vid halv 8 för vi skulle vidare till Tierp. Vi stressade som idioter och kollade på klockan och såg att vi hade sett fel. Vi hade en hel timme tills tåget skulle gå, vilket var då bra. Men sen kom Sara på att tåget går tio i tio och inte tio över så vi fick skynda oss för fulla rullar och vart svettiga och anfådda x).
Efter möbeln åkte Sara hem och jag till Örbyhus jag hämtade Fredrik hos Thomas och Camilla och vi kollade på film och bara mös och hade det bra.

Igår : Gjorde vi INGENTING vi bara låg i sängen jag var dunderförkyld och trött och seg som en sengångare. Vi lämnade sängarna bara när vi skulle göra maten och gå på toa x).

Idag: Mor hämtade upp mig och vi åkte till Tobo för att hälsa på där hos Familjen. Sen nu är jag hemma har inte gjort ett skit. Kommer sakna Fredrik. Inte nu men när jag ska sova så känns det riktigt tomt. Damsugat har jag gjort. Men eftersom soffan nu står här uppe så finns det inte så mycket yta att damsuga på. SKönt.
Nu är jag ledig till torsdagen vilket är lite tråkigt. Jag har gett upp lite angående jobbet. Nu jobbar jag bara för att jag måste ha pengar. Förr var det för att jag ville jobba och för att göra något på dagarna.
Jag måste blogg oftare kan inte göra sånna här långa inlägg. Tur att jag inte orkar skriva i detalj. Då hade det blivit en hel bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0