Rutiner

Allt jag gör är på rutiner. Alltså som idag. Jag går upp, klär på mig, går ner till köket, gör i ordning en macka som jag ska äta till frukost på jobbet. Borsta tänderna . Cyklar och åker buss till jobbet. Sen när jag kommer hem. Tar en macka. Kissar brukar jag oftast göra med. Sen så tittar jag på tv. Och går upp en stund till datorn. Där jag loggar in på facebook det första jag gör och sen bloglovin och kollar alla mina bloggar. Kollar min mail och sen skriver en liten notis här. Eller ibland inte ofta men det går in i rutinerna oftast. Så ser mina dagar ut när jag jobbar. Skit roliga måste jag säga x)

Igår så fick jag ett medelande från mitt hjärta som gjorde mig så glad att jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Jag kunde inte somna för att jag var så exallterad och glad. Det kändes som när man var liten och det var dagen före julafton. Så bra kändes det! 

Och det mesta är tack vare denna underbara, vackra, roliga, skrev jag underbara? Människa som gjorde att jag tog tag i saken och fick mod till att fråga. Inte mig själv utan Sara. Tack för att du finns i mitt liv. Utan dig hade jag varit som en fisk utan vatten. Fin jämförelse va? Men fisken behöver sitt vatten!

Nu ska jag klicka lite och kolla om det finns ett litet kaninhål man kanske kan tänka sig bo i :)


Kommentarer
Postat av: sara

Jag är en kompis! (: Tack detsamma min lilla fisk <3

2010-05-08 @ 14:04:09
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0