Ready? OKEJ!

Nu idag lovar jag att det inte kommer att bli ett långt inlägg. Jag vaknade upp hos Fredrik idag igen han sa att han saknade mig redan fast jag precis hade typ åkt. Jag cyklade iväg hem till honom och sova där. Sen i morse plockade mor upp mig och vi åkte till Tierp för att jag skulle fixa mitt pass som jag lovade att jag skulle göra den här veckan. Det tog oss kanske max 7 minuter sen var det klart. Tänk så snabbt det går egentligen. Sen gick jag och mor till den nya thairesturangen och åt. Skit gott ! Älskar thaimat! 

Sen hem och då har jag bara suttit och spelat x). Jag fundera på om jag ska gå ner och hämta min cykel eller så gör jag det i morgon så att jag har något att göra. Skulle vara skönt att gå ut och gå om det är fint väder i morgon.

Jag har funderat och jag tror det är dags. Vi är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0