Lite update!

Okej ja i Torsdags så vaknade jag och mådde skit alltså jag hade ont i huvudet kände mig varm och lite ont i halsen men jag tänkte äh jag är väl bara trött. Sen vart det bara värre och i stan hittade jag inte så mkt direkt jag hittade en bikiniöverdel iaf. Men men det går bra det med. Jag tänkte att jag shoppar lite i Turkiet istället för här i Sverige så onödigt. Sara skjutsade mig till Fredrik och jag bara frös och svettades kände mig helt dödsjuk. Jag sov bara hela tiden och Fredrik mitt hjärta tog verkligen hand om mig.

Fredagen hade jag skit ont i halsen lite piggare men fortfarande feber. Jag var tvungen att sjukanmäla mig för att jag kunde verkligen inte.

Lördag var det örbyhusdagen och jag kände att jag hade skit ont i halsen lite tung i huvudet men efter en ibumetin gick det lite bättre så jag gick ner iaf på marknaden kollade lite och det spöregnade skit tråkigt. Köpte en langos sen var jag nöjd. Och jag hade en sån beslutångest om jag skulle gå till IP eller inte men jag tänkte regnar det så går jag inte. Så blir det strålande väder och jag har fortfarande beslut ångest jag menar min hals var så svälld och gjorde så ont men jag ville så gärna. Så jag sms Sara för att jag kände också att vi hade ju sett fram emot detta så mycket och sen så bangar jag för att jag blir sjuk. Men det gick bra faktiskt. Jag kunde inte prata så mycket direkt. Men kul hade jag träffade jätte mycket folk!

Och söndagen ska vi inte prata om jag kunde inte säga ett skit och hade så ont i halsen. Det var ett helvete och idag är det lite bättre slemmig och ont och hes. Men jag knaprar i mig allt som finns för man kan ju inte ha ont i halsen om man ska utomlands eller! En vecka kvar! Kan knappt tro det jag vet att jag har tjatat som fan men sen tänk blir ni av med det iaf!

Och i fredags tog jag med min mor och kollade på en lägenhet här i örbyhus. Fredrik och jag har ju bestämt oss för att flytta ihop och den är helt nyrenoverad och kan nog flytta in om någon månad eller så. Så jag ska lämna fågelboet och pröva mina vingar. Han lät väldigt posstiv gubben så jag hoppas verkligen att han säger att vi får den. Jag ska ringa på Fredag så då vet jag. Så tills dess är det bara jobb så jag återkommer väl på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0