Jag insåg nu att jag har sårat dig djupt men du kan inte förstå vilka spår du har satt i mig.

Okej jag har jobbat nu sen i onsdags och när jag jobbar så gör jag inte så mycket mer. Jag är en ganska tråkig person som kommer hem äter kollar på tv och går och lägger mig. Igår efter jobbet så åkte jag direkt till Fredrik han hade inte kommit hem från knivsta än så jag åt middag som vart på upplands pärla med Hanna och Amanda. Och jag tycker inte ens om dom pizzorna men jag åt så bra så för att jag var skit hungrig sen vart jag blåst på en HEL 5 krona! Vilka jävlarna!

Idag på min lediga dag vaknar jag vid 7 och tänkte lite till kanske jag kan sova så vaknade jag vid 9 igen och gick upp och kollade på datorn och så. Så nu har Fredrik dragit till skolan och lämnar mig själv i tre timmar. Jag börjar vänja mig med att vara själv snart.
Sen så vi hade ju tänkt att vi skulle ta lägenheten bredvid här. En stor tvåa men det visade sig att tjejen som bor snett över oss har redan paxat den till sig själv så att hennes kompis kan ta hennes lägenhet. Så fult gjort! och Tierpsbyggden är så jävla dyra så det har vi inte ens råd med eller jo men det blir alldeless för knaprigt. Så vi får väl bara leta vidare då.

Sån tur har jag. Ja jag får väl kolla på en jävla massa simpsons avsnitt och fördriva tiden med det -.-

DET HÄNDER INGET I MITT LIV JUST NU. FÖRSÖK IGEN ELLER KOM TILLBAKA LITE SENARE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0