Jag ber om inget annat.

Ja det har varit en ganska så bra helg denna helg.
På lördagen där så jobbade jag och sen efter det skulle jag iväg till Tobo för att fira Sara och Anders. Jag var lite stressad med tanke på att jag hade två timmar på mig! Men det gick bra och sen maten fy fan vad god den var jag skulle kunna äta hur mkt sm helst utav det. Och jag som älskar cheesecake! Den var också dundergod! Så maten var ett lyckat nummer ;P
Eftersom jag inte hade vilat så mycket och stressat hela dagen så var jag jätte trött så jag och Fredrik fick skjuts av Peter hem vid 1 tiden vilket jag tyckte räckte bra.
Igår vaknade vi 13.37 så vi hade sovit lite grann kan man säga jag slocknade på en gång när vi kom hem så jag hade sovit många timmar. Vi åt pizza med sällskap av Peter och bara slappade. Idag kommer min mor och plockar upp mig jag hari nte träffat henne sen i tisdags så detär nästan en veckas tid. Ska bli kul att höra om hennes lilla resa.
Jag ska nog diska lite så att hjärtat blir glad när han kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: sara

Tack för att ni kom ! ;D Önskar att vi hade haft mer tid innan. Det hade vart mysigt ;D

2010-05-17 @ 18:34:27
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: sara

Sv; Jag fick pappas gamla bil ;D Han har köpt ny så nu är gröna saben min ;D Hihi. Ska städa ur den & tvätta den ordentligt så blir den i alla fall 100 gånger finare än volvon. Haha ;D



Ja, det är fan asnära! Jag började tänka ännu mer på det idag när man sätt i solen. Åh. Det kommer bli så sjukt bra Micis ;D

2010-05-17 @ 22:46:11
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0