Idiotbil som kör här utanför. STICK!

Jag har precis kollat klart på The Accidental husband en besvikelse kanske man ska säga. Man förstod ju vad som skulle hända i filmen. Jag hatar sånna filmer det finns inte många filmer som man får oväntade slut. Titanic inte trodde man att Jack skulle dö i slutet. Pearl Harbour man trodde inte att Danny skulle dö heller. Det blir kanske en besvikelse i filmerna när folk dör som man inte vill ska dö MEN man får en liten chock vilket jag tycker är riktigt bra.

Jobbat idag var lite seg men det gick bra vi fick sluta en hel timme tidigare. Och självklart så kollar ingen på klockan och jag och Amanda får vänta en timme tills nästa tåg. Tur att jag har Amanda så att jag inte behöver vara själv. Imorgon skulle det vara mycket resor så det är väl bara att ladda med en stor frukost så att man orkar. Det värsta nu är att jag är inte ett dugg trött jag var skit trött när jag kom hem och när jag var där nere i huset men nu så kan jag inte sova jag kommer att vrida och vända på mig som fan.
Åhh nu när jag kollade på Saras blogg på vårat hotell så vill jag bara åka nu. Jag vet att jag är tjatig men jag kommer att vara det i 4 veckor till så stå ut! Det här är stort i mitt liv! Och jag hoppas på att få åka mer utomlands. Så dyrt är det ju inte direkt. Nu ska jag skicka en liten hälsning till mitt hjärta och sen tvinga mig själv att sova! NAtti Natti

Kommentarer
Postat av: sara

Sv; Ja, jättefina ;D dom är nyrenoverade ! Jag tror det kommer bli perfekt. Vi måste hyra moppe nån dag ;D

2010-05-07 @ 00:13:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0