I did it.

Äntligen så beställde jag och Sara vår efterlängtade resa ut ur kallasverige och in i det varma Turkiet. Jag längtar som tusan. Och jag måste göra en massa saker så att tiden går så mycket snabbare! Tur att jag har lite dagar att jobba den här månaden men hoppas på fler!
Jag fixade ju mitt pass i måndags och i morse fick jag medelande att det var klart . Det gick snabbt. Tänkte hämta det i morse men jag kände inte för det jag var så seg så att jag ska göra det en annan dag jag har ju lite tid på mig. Det stod att jag var tvungen att hämta det senast 8/10 så jag hinner nog.  Jag jobbar hela helgen vilket kommer att vara skit segt första dagen men sen kanske det rullar på lite mer.
Fy fan vad nervös jag var igår. Fredrik mötte mig halvvägs för att vi båda hade inget att göra så då tänkt vi att vi kunde ta det lungt tillsammans. Men min mage pirrade hela vägen. Jag vill inte säga så mycket än det jag berättar här men det är ganska så stort för min del iaf. Jag har ju en mor som kommer att läcka ut det var hon än går ändå så. Så jag ska försöka att hålla hennes mun stängd.
Gud jag är jätte seg idag det bådar gott fakitskt om jag ska upp tidigt i morgon. Igår fyllde lillkusinen år grattis grattis och idag  fyller storkusinen år så vi ska åka ner och fira dom ikväll. Så tills dess blir det sitta här och spela för min del x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0