bbjaklfjkasjf

Det vart inget L Word för att det var för långa avsnitt för att kunna kolla på internet. Skit saker. Ja idag har jag inte gjort ett skit! Jag är så jävla rastlös jag har till och med ont i huvudet för att jag har så tråkigt. Jag väntar på att Fredrik ska vara klar och göra sina saker som han var tvungen att göra innan vi kunde hitta på något. Så jag antar att det blir vid 6 eller något -.-
Det borde vara olagligt att ha så här tråkigt. Mamma ska på bingo och pappa sitta bara vid datorn eller ligga på soffan. Jag blir lite grinig när jag inte gör något. I morgon ska jag jobba iaf så då har jag något att göra iaf.
Nej nu ska jag kissa hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0