26 dagar!

Fy fan vad underbart väder det är. Det känns nästan som sommar om det bara inte blåste lite ibland så skulle det kännas ännu mer som sommar. Jag sitter just nu på altanen och har dragit ner bh banden så att jag ska få lite färg. Jag måste sola lite också innan vi drar till Turkiet så att man inte bränner sig första dagen man är där x).

Jag har varit riktigt duktig idag. Min mor stack ju till Barcelona i morse så jag var snäll och sa att jag kunde tvätta under tiden hon var där eftersom jag är ledig. Men ja det var ju inte lite tvätt. Och det går ju så segt! Jag har iaf tvättat två tvättar och råkade missfärga morgonrockarna lite men men skit detsamma x). Det värsta är att det är ju mycket kvar att tvätta också. Sen har jag rensat kylskåpet och fan vad tomt det blev vi måste nog handla lite. Sen har jag rensat ur lite skåp också som behövdes verkligen min mor har tjatat om att hon ska resna ur det skåpet men har inte gjort det så jag tyckte att det var dags. Sen har jag damsuga hela huset och plockat upp lite jag kände det att jag kan lika gärna göra det när jag inte har så mycket att göra. Jag känner det att jag skulle inte orka sitta här och sola hela dagen jag har inte någon ro till det. Jag börjar redan ledsna Men jag ska snart ändå plocka ur diskmaskinen. Tur att pappa är hemma så att han lagar  maten det hade jag inte orkat.

Det är en mass myror här jag törs inte riktigt sitta kvar här snart jag är livrädd för att dom ska bita mig det gör så himla ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0