The Silence of Death

Kom hem från Norge i måndags natt skönt att komma hem dels för att man har saknat hemmet och sen för att bli av med den långa resan hem som jag trodde aldrig skulle ta slut. Hur ska vi sammanfatta denna helg då? Jo jag tror nog att allt har varit med skratt, gråt, blod, svek men även en doft av kärlek. En ganska bred blandning helt enkelt. Men jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit. Det har varit en upplevelse och kan fortfarande inte förstå att dom inte fattar vad vi säger. Det är ju dom som inte kan snacka tydligt och säger att golvet er glatt när det är halt och skriver billetter på sina biljetter. Jisses vad dom ska krånga till det.

Nu kommer det att kännas konstigt att sova själv har inte gjort det sen i onsdagen förra veckan. Det är högst ovanligt. Jag brukar sova själv ganska ofta. Skönt kommer det nog vara första natten men sen i morgon kommer jag att vilja åka bort igen. Packa upp ska jag göra i morgon. Sen så har jag inte så mycket mera planer antar att jag inte kommer att få jobba så mycket heller den här veckan. Så det kommer att bli en skit seg vecka. Jag får väl leka bland all snö. Och kanske ta lite promenader. Pfff like that gonna happend. Det är inte lika kul att gå själv.

Ja sen då? Sen har jag faktiskt inte så mycket mer att säga. Jag skulle nog kunna åka till Oslo på sommaren det verkar vara en jätte fin stad då! Så det skulle vara en upplevelse. Med det säger jag god natt för mig jag har omkirng 270 blogginlägg att läsa man det blir nog i morgon det med.

Gosse natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0