My Girl

Jag skulle faktiskt skriva igår men sen så dummade min dator sig. Inte för att jag hade något intressant att berätta eller så men jag tänkte vara duktig att skriva som jag gör ibland, var tredje dag x) Men men jag skrev typ att:
Jag är avensjuk på Sara jag vill också ha en ny dator.
Sen vill jag åka till IKEA.
Jag vill ha sommar så att jag kan få cykla i shorts och linne. Ohhh eller klänning. Mmmm..
Sen vill jag åka utomlands med Sara, ja Sara du är med överallt men så är det att vara en del av mitt liv ;P. Jag planerar in dig i saker som inte ens du vet. Du ska åka med mig till Rullsand och campa. Du ska cykla med mig. Du ska bada med mig. Haha stackare. Du kanske inte vill det nu men jag tvingar dig till det när sommarn väl kommer x).

Vadå jag saknar inte Sara?

 

Jag saknar mitt blonda hår lite. Det var ju ganska så fint. Inte då var det de men nu tycker jag det. I efterhand x) . Ja hum jobbade idag. Ledig i morgon sen jobbar jag igen fre-sön. Så två dagar ledigt. Det är väl okej. Jag täntke att jag skulle städa här uppe lite men sen så hade jag lite tråkgit nyss så jag gjorde det nu. Fan jag ska inte göra saker på kvällarna. Titanic ska jag också kolla på. Bah jag har typ 300 bloggar att läsa.

Jag skriver nog i morgon om min roliga dag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0