IKEA

Idag så åkte jag och min mor in till Uppsala för att jag behövde köpa en klädhängare till mina kläder för att alla ligger typ på golvet. Men jag hade fel skor att gå i fan klackar och fodrade stövlar. AJ och VARMT! Men jag visste ju vad jag skulle ha så det gick ju bra. Men när jag går där så vill jag ha det, det ,det och det så det är inte så bra för mig att gå på IKEA jag köper bara idiotiskt mycket onödiga saker. Men jag köpte bara en kudde som jag faktiskt behövde ja plus mitt klädställ och galjar. Som jag skulle ha köpt mer för att jag har tydligen mer kläder ändå. Och nu vill jag bara köpa mer x) NEJ JAG SKA SPARA MIN LÖN!
Jag har varit duktig och lagt undan 2000 den här månaden så nu är jag uppe i 6000kr som jag inte riktigt vet vad dom ska gå till. Något kul i sommar och självklart utlandsresa med Sara.

Jag tänkte bara visa lite sådär hur det blev :) Men det är inte fint och jag har en röd matta jag vet och sen hum juste jag knäppte med mobilen hittade inte kameran. Men ni får se iaf. Och ja det ser så här stökigt ut jämt typ för att jag är inte hemma och när jag är hemma letar jag kläder till att jag ska sova hos Fredrik :P Sen måste jag ha lakan över dörren annars blir det skit kallt här inne nu när det är kallt ute ^^

FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0