I cant sleeep

I wanna take a ride on your discostick.

Jag kan verkligen inte somna. Eller jag kunde det för en stund sen fick jag ett medelande sen så efter en stund så kunde jag inte somna. Och Fredrik vill inte underhålla mig eller komma hit till mig för att han säger att han kan dö? Yeah right lite snö dödar väl inte? Eller?

Sen har jag glömt min hårddisk hos honom också jag har inga filmer att titta på så kuuul. Det som är skönt att bo här uppe också är att jag kan spela en massa musik här uppe så mycket jag vill. I huset så var det så tunna väggar så hade man lite högt på tvn så kom dom och sa att man skulle sänka. Kanske ett eller 7 avsnitt av vänner blir bra nog att kunna somna. Jag har ställt min klocka på 10 så att jag kanske kan somna i morgon i skaplig tid.

Gonatt alla som har tänkt sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0