Död människa i sängen

Nej då det är bara jag.
Fredrik har åkt till skolan och jag sitter här hemma och väntar på att han ska komma hem. Tror nog att jag ska städa lite här det gör jag alltid när han lämnar mig själv och jag lovade att diska igår så det måste jag också göra -.- Jag måste bara till arffären först.


Jag jobbade hela helgen. Och i lördags så skulle vi tjejer träffas, sarorna och hanna änd me. Jag jobbade över en timme sen kom dom hem till mig. Vi gjorde fruktsallad och pratade tjejsnack. Önskar att vi kunde ha mera sånna kvällar för att man blir så glad av sånt. Sen så skulle vi kanske åka och bada tunna men det bestämdes ganska så snabbt att vi skulle göra det. Jag ville först inte dricka eftersom jag skulle jobba på söndagen. Men vem kan säga nej till lite alkohol och en söt Sara som kan övertyga en med bara ett snälla x). Jag är så lättfotad ;P

Men jag tänkte faktiskt inte dricka så mycket bara kanske några glas i början sen hålla mig borta ifrån min box. Men det är ju lätt när man ska köra ölspelet och man har inte ätit speciellt mycket. Då blir man lätt rund under fötterna. Sen så mutade Sara mig med en pizza om jag drack mer. Och hon känner mig så väl den där. Men det blev lite för mycket och ja vi kan bara sammanfatta allt såhär: CRAZY!
Jag åkte sen hem med Hanna, eller hon skjutsade hem mig. Och det gick vingligt upp för mig branta trappa jag slet av mig kläderna. Hade tydligten ringt Fredrik och sen spydde jag två gånger x). Sen dagen efter så var jag bara lite trött i början men sen under dagen trött grinig och hungrig. Stackars Amanda x)

Men nu har jag lärt mig något iaf : ta aldrig med mig min bag in a box.
Jag vill inte gå ut jag blir deppig av all snö. Men jag måste. SKit tjejgrejer.

I still got it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0