Cause im driving one of your cars

Jag kan fan inte sova själv längre. Skit Fredrik. Nej han är inte skit, han är bra. Men jag behöver ha någon som andas här och ligger bredvid mig. I tröst så sa han att jag skulle få en skiiit stor nalle. Men ja det hjälper ju inte direkt han får sätta i någe skit i den så att det låter som om någon ligger och andas bredvid mig.

Kört har jag gjort idag. Inte bara med mor och lillebror utan med Sara också! Det gick mycket bättre med Sara. Eller jag fick ju köra på stora vägarna med mor men jag kunde starta och skit mer med Sara. Hon är en bättre lärare än mamma för att hon förklarar så mycket bättre på mitt sätt så att jag förstår.
Och Sara det var en tant!
Tur att jag älskar att åka bil för att idag har vi åkt på en liten road trip jag också Sara x) . Men det blir alltid Tierp för oss två. Men den här gången var det faktiskt nödvändigt. Vi skulle köpa biljetter till sista april på möbeln. Hoppas det kommer mycket folk.
Jag ska jobba i morgon och sen så funderar jag på att knacka på hos Fredrik och säga hej.

Nej nu måste jag gå in till huset och göra mina behov. Var är mitt ute dass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0