Bilbesikning

Jag var faktiskt duktig idag. Jag vaknade nio och bestämde mig för att gå upp, jag var tvungen att duscha. Så att jag luktar fräscht när jag träffar Saris idag. Vi ska till Tierp och besikta hennes bil. Det känns som om dom kommer att få dumförklara allt för oss x) Men det går ganska så snabbt. Sen så ikväll ska vi in till stan för att se Simons spelning. Det är inte riktigt min musiksmak men jag ställer upp för Sara och hejjar på Simon fast han typ inte kommer att höra något antar jag x) Efter ska jag till Fredrik han lovade att jag fick sova hos honom det var snällt tyckte jag.

Så nu är löshåret i och sminket (och jag har vanliga riktiga jeans på mig! AJ!) på så nu är det bara att vänta på att Sara ska komma. Jag tror jag ska kolla på några vänner avsnitt så länge :)
See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0