U R The Best!

Hehe kanske ska skriva lite här men jag har tänkt att jag ska göra det bara det att jag orkar verkligen inte. Hum vad finns det att berätta. Ja att jag har märkt att jag har en jävligt snygg pojkvän. Sen att jag älskar "I love the way you lie" Med Eminem ft. Rhianna. Asbasbra! Sen att i morgon är det bara en vecka kvar sen flyttar jag från huset in till en lägenhet. Alltså flyttar hemifrån första gången. Och jag är så glad och nervös. Men det kommer att gå skit bra hoppas jag. Har köpt en massa saker till nya lägenheten och på måndag åker jag, mor och Fredrik in till stan för att handla en ny säng.

Sen har jag varit med bästa Sara på bowling för att fira en vän till mig och sen på etage och haft det riktigt riktigt trevligt. Där har jag hittat min krog. Alltså ett ställe där man kan ha det bara kul och om man vill dansa är det bara att gå en trappa upp. Väldigt mycket bättre än kalas måste jag säga.

Sen har jag märkt att jag måste skaffa ett till jobb. Så jag har ett litet breakdown just nu när jag tänker på pengar. Så jag ska försöka att inte göra det. Midsommar nu i helgen vet inte fortfarande vad som händer alls. För att ingen kan bestämma sig hur vi ska göra x) Jag vill bara ha det mys och äta gott. För att dagen efter så ska vi till Lövsta och ha det trevligt och inte ta det lika lugnt hoppas jag. Jag känner mig riktigt taggad måste jag säga! Så det ska bli riktigt kul.

Ska upp i morgon för att åka tåg in till stan med Hanna och Amanda och försöka att hitta något till helgen. Kanske en klänning eller så. Kanske ett par skor. Sista lönen jag kan slarva med. Så ja det är bäst att jag hittar något att spendera på.
Så det blir väl omkring två veckor till sen så skriver jag igen x) Nej jag ska skriva inna jag flyttar iaf hade jajg tänkt. Eller vi får se ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0