Rubrik

Funderar på att lägga ner det här med blogg. För att jag flyttar ju på torsdag och då kommer jag säkert inte vilja skriva. Jag tycker det är lite pinsamt att sitta och skriva "dagbok" när fredrik är med x). Vi får se vad som händer. Jag har haft en otroligt underbar helg! Skit kul hade jag i lördags när vi åkte till lövsta. Och jag klarade galant att parta två dagar i rad inte för att det kommer bli så nu i fortsättningen men en gång klarade jag det iaf.

Ja på torsdag smäller det jag och Fredrik flyttar i hop. Ska bli kul och se om det funkar eller inte men det tror jag nog att det kommer att göra galanat. Funderar på att packa det lilla sista nu. Kläder osv. Ta ner grejerna och låta lillebror få flytta in där uppe. Jag kan ju sova nere dom två sista dagarna faktiskt. Tänk vad stor jag har blivit. Är fattig och ska flytta hemifrån. Nej jag ska kolla efter jobb har jag tänkt för att såhär kan jag inte fortsätta. Det är lite tråkigt för att jag tycker ju om det jag gör. Men jag kommer inte ha råd till att flytta annars. Vi får se. Oh nej panikångestattack! måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0