Hostan retas = rethosta

Åh så skönt det är att bara vara hemma hos sig. Det är helt underbart! Jag ligger här uppe på mitt rum helt tyst och alldeles för mig själv. Kan inte bli så mycket bättre ( Börjar jag tveka att flytta ihop) Haha nej då men det är så skönt bara att ha ett ställe där man får vara helt själv! Det är ofta jag känner mig ensammen men jag har alltid tyckt om att vara själv men inte sen jag träffade Fredrik då var det bara jobbigt och kändes konstigt att sova själv. Därför tycker jag att det kan vara skönt att kunna vara med Fredrik i några dagar sen åka hem och vara själv. Och känna saknaden.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 21 så att jag kan få se mitt greys anatomy avsnitt. Jag har varit duktig och väntat och inte kollat på avsnittet på internet. Det känns lite mer som om man saknar det lite liksom.
Det kommer att bli så skönt nästa vecka att bara vara själv, ja med Sara då självklart men hon är en av få där jag kan vara i ett rum och bara vara. Man behöver inte snacka med varandra hela tiden eller underhålla. Det så det SKA vara. Så tack Sara för det!

Jag känner mig lite varm tror jag jag har väl vant mig vid att ha feber. Och idag så var jag på apoteket och köpte mig lite speciella halstabletter som man får bara äta tre gånger om dagen. Dyra var dom så dom måste ju funka kan man tycka!
Annars jävlar stämmer jag dom jävlarana! I morgon ska jag växla lite pengar så det känns verkligen att nu är det snart dags!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, fin design!

Anmäl dig till snyggast bloggdesign vinner på Myshowroom!

:)

http://myshowroom.se/tavling-handla-for-tretusen-kr/



Ha en fin söndag!

2010-06-06 @ 14:04:35
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0