1:a Juli.

Tänk efter allt tjat om att jag äntligen skulle få åka till Turkiet och allt prat om hur skönt och otroligt roligt det skulle bli. Allt snack för ingeting. Jag är väldigt ledsen, arg och återigen ledsen över att det inte blev någon resa. Jag hade sett fram emot det så mycket räknat dagarna packat väskan, drömt om vad vi skulle göra.

Men nej idag så sitter jag i Fredriks lägenhet, själv också, och bara låter veckorna vara som vanligt. Bara det att dom hade inget jobb heller till mig denna vecka vilket inte gör det så mycket bättre. Sen är det en jävla massa flugor här också som gör mig flyförbannad. Jag kommer vara väldigt lättretlig idag.
Fredrik är iaf glad eller ledsen för vår skull också men mest glad. Han har varit lite orolig och ängslig att något ska hända med mig där nere i Turkiet. Men men någon vart väl glad då.

Igår så sa Fredrik upp sin lägenhet och vi ska flytta in den 1:a Juli om det blir som det blir. Men det är inflyttningsdatumet so far. Så lite glada nyheter fick jag iaf. Jag måste bara packa det är det svåra vad ska man ha med sig jag menar jag flyttar ju hemifrån men inte själv utan med en pojke och han har lite grejer också. Så allt kommer inte få plats.
På Fredag om mor är fortfarande ledig så ska vi åka till IKEA och leta efter en tvbänk och lite annat smått och gott. Hoppas jag hittar lite saker. En elvisp måste vi ha också. Kanske handla lite mat då med. Äh vi får se.  Just nu vill jag inte göra någonting. Idag får man vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0