Thuns

Is the shiet. Nej kanske inte men det är en jävligt bra affär. Sara och jag åkte dit iaf och jag köpte typ onödiga grejer som är bra att ha ändå. Allt gick på 1137kr, var inte riktigt beredd på det men sen kom jag på att jag köpte ju min jacka så det är inte så konstigt. Den gick på 649:- skulle ha kostat 900:- Så jag tjänade lite iaf. Den var väl helt okej utseende messigt och kanske lite varm om inte annat. Eftersom mina andra gick ju sönder så var jag ju tvungen att köpa en ny. Sugigt. På hemvägen så åkte vi till hembageriet i Österby och fan så goda snaskigheter dom har. När jag kom hem fick jag lite ångest men sen kom jag på att i morgon får jag nog röra ganska så mycket på fläsket eftersom jag ska jobba (fullbokat) så det är nog inte sån fara. Ska fråga om dom behöver hjälp på söndagen där. Vi får se.

Sen när jag kommer hem så säger
Andreé: Dom ringde från en högskola i Gävle och sa att du hade fått plats där. Men dom skulle ringa igen efter 5.

Och jag blir lite förvånad först sen så kommer paniken, messar Sara och behöver hjälp och där står jag med mobiltelefonen samtidigt som jag pratar med Fredrik i hemtelefonen och får panikångestattacker. Sara kommer med dom bra svaren och får mig att lungna ner mig medans

Fredrik säger : Ja men ska du flytta dit då? Det måste du ju nästan göra.

Och paniken väller sen säger Sara något smart att jag kan ju välja om och plugga i höst i stället och i Uppsala som jag egentligen vill plugga i. (Om jag ska plugga över huvudtaget )
Men jag har skrivit till Camilla, Fredriks syster som går Hälsopedagogiskaprogrammet, hur programmet och tentorna är osv. Men vi får se hur jag gör jag har nog tid på mig måste prata med mig mor också hur hon tycker x) Jag måste alltid prata med min mor och sånna saker. För hon är bra!

Kommentarer
Postat av: Emma,21år & Gravid <3

Åh spännande :)

Ja men det kan väl bli kul? :D

Träffa nytt folk & så :)

Hoppas det löser sig,

tur du har Lola :D



Thuns,där har man inte vart på år & dar ;) hehe!

Fanns det nå bra grejer ? :)



Kram

2010-01-28 @ 12:50:57
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0