Simtur

Det är fan skönt att simma att man inte gör det oftare. För att jag kanske bor i skogen och problemet är att komma dit och hem. Jag menar jag tänker kanske inte på att ta med badkläder när jag sover hos Fredrik direkt x) Men kanske ska börja ha dom där. Huvudvärk har jag också. Sen fick jag en cpattack igen, trodde att dom var borta men nej dom kom igen. Hoppas att det bara var en engångshändelse. Stackars Fredrik. Tack Sara <3
Måste till Tierp snart också för att storhandla hem till Fredrik han får inga pengar från CSN på ett tag och vi måste handla hem lite mat. Det jobbiga är att man måste ta tåget in gå till Lidl och sen åka tåg hem igen. Suger. Men det är ett måste faktiskt han kan inte leva på toast och avokado. I morgon så kanske jag och Sara ska ut och gå igen. Skönt att inte gå själv. Ska nog gå och lägga mig känner mig lite trött jag somnade trots allt inte förns 4 i morse. Kan inte sova själv längre tror jag.
Skit också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Micis (: Vi kan åka till Tierp så kan du handla! ;D

2010-01-15 @ 08:22:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0