nyårslöfte

Juste glömde skriva att jag har nyårslöfte.

* Jag är på rehab just nu för sockerberoendet. Alltså inge mer socker självklart kommer jag inte från sockert i tex ketchup och sånt skit men som godis och framför allt läsk. Inte för att jag tror jag blir smalare men jag är sockerberoende och det är verkligen inte bra får jag inte mitt godis så blir jag grinig och trött.

* Jag ska börjar träna på riktigt! Jag ska köpa ett kort på aktivera. Så sara vi måste bestämma dag när vi ska kolla! Hon är gullig och vill vara med mig så att jag slipper vara själv. Men kanske för att hon också vill göra något. Men jag ser det inte så ;P

* Vara tacksam för det jag har. Jag har det jävligt bra men jag måste inse det snart. Snart har jag och Fredrik varit i hop i 2 år (10/2) Och det är något som jag är så himla tacksam över att han kom till mitt liv och att inte bara han har förändrat mitt liv utan att som han säger att jag har förändrat hans liv till något mycket bättre.

* Spara undan pengar när jag får lön. Behöver inte vara flera tusen men lite grann iaf till när jag/ Vi? flyttar.

Sen harj ag inte kommit på något mer men jag tror jag börjar så för att man ska nog inte lova för mycket iaf inte om man är dålig på att hålla allt. Men jag ska verkligen försöka att hålla detta. Och på måndag börjar det för att jag kan inte börja på en helg! Jag måste ha en ny och fräsch start! Hoppas att det går bra för er om ni har några nya löften :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0