Nyår/2010

Ja nu är det bara två år kvar sen går världen under. Nej då så negativa ska vi inte vara men jag tror nästan på det det är ju det som är det läskiga och jag har inte hunnit gjort allt jag har velat göra!

Men ja mitt nyår var faktiskt bra.

Jag, Peter , Emil och Fredrik var bjudna till Mange och Linnéa där vi fick tre rätters middag och en massa shots och fy bubblan vad goda dom var. Det vart lite många där ett tag så jag vart lite blarig. Men men sen skulle vi ju hem och problem, problem. Jag sa till grabbarna vid 6 när vi kom till mange och linnéa att vi skulle beställa en taxi innan till en viss tid så att vi skulle kunna komma hem. Men nej nej det behövdes inte för att vi skulle ju inte kunna veta om vi ville stanna längre.

Men vem hade rätt? Jo jag! Vi ringde taxi från 00-03 och då fick vi tag på en och han skulle ha 450kr för typ 1,5mil . Fredrik den dumma fan började hota och säga att han skulle skära halsen av honom och han var dum i huvudet för att ta så mycket betalt. MEN HALLÅ! Klockan är halv 4 på morgonen, det är nyår och alla vill åka hem från sina fester såklart att dom tar så jävla mycket! Så jag och Fredrik diskuterade ganska öppet eller jag diskuterade Fredrik överreagerade och började typ prata riktigt högt. Vi "bråkar" för andra gången på 2 veckor. Vilket ni kanske ser som normalt men jag och Fredrik vi bråkar aldrig men vi behövde väl det här. Och det slutade med att jag vart bara less och var trött ville bara hem och jag sa att jag orkar inte mer. Vilket han tar som att jag vill ha en paus? Det märks att han inte är van vid att diskutera utan att det ska sluta dåligt. Knasbollen.

Ja ja vi kom inte där ifrån jag fick min sova-över-ont-i-magen period och som sagt jag ville bara hem och var så jävla less. Jag var vaken till 6 och sa till Fredrik jag åker med tåget hem. Han sa att han följer självklart med mig och Emil lika så. Sen när vi kom hem åt jag och Fredrik mackor och kollade på tv och somnade. Annars så var det hur kul och trevligt som helst bra människor. Och jag klarade mig från att spy eller däcka. Great Miccis!

Nu känns det skönt att vara hemma igen det känns som om jag inte har varit hemma på skit länge! Eller hemma har jag väl varit men sovit hemma. Vilket jag kan tycka är skönt ibland. Fan vad jobbigt när man flyttar det kommer inte kännas som om man är hemma förns man är hemma hos mor och far x) I morgon så ska jag och familjen kanske åka pulka jag tog insetivet och frågade om vi inte alla kunde leka lite. Så jag hoppas på fint väder för det vore kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0