Memories

Idag gjorde jag något som chockade typ min familj, Fredrik och Emil. Jag gick ut och gick och till mitt sällskap hade jag Sara. Hoppas på mer promenader faksitk det var inte så jobbigt som jag trodde men det är väl roligare att gå med någon.  Vi var på bio igår liten besvikelse men okej faktiskt. Sherlock Holmes kanske jag ska säga också att det var.

Har musik i lurarna och jag är hemsk på att lyssna på musik jag kanske lyssnar på en låt sen så kollar jag lite på spellistan och hittar en låt som jag tycker om och innan jag ens har hunnit lyssnat på halva av den första låten byter jag. En låt som jag får minnen från är :



Och det är när jag och Fredrik träffades för första gången spelade han den här och alla andra gånger också för den delen. Men det är typ den enda låten som jag tycker om som han tycker om visst det är några till men inga av dom raggamuffin låtarna som han jämt lyssnar på. What to do what to do. I morgon är jag också ledig det blir väl som vanligt tvn och datorn bara vänta på att alla ska hem. Kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0