Jag tackade nej

till Gävle högskolan för att jag kände. Jag är inte redo. Jag kan inte börja plugga än för att jag trivs så bra med att jobba på mitt hotell. Men men det går nog andra tåg plus att terminen har redan börjat så jag har ju inte direkt förberett mig.

Idag hände något kul faktiskt! Min underbara vän Malin ringde från Norge! Tänka sig vad jag blev paff och riktigt glad. Och sen när vi hade lagt på så kände jag hur mycket jag saknar min sockerkick! Sen fick jag kinamat till mat idag också men det spelar ingen roll för att Malins samtal slår inget! x)
Jag vill åka och simma idag men ändå så är jag skit trött. Har jobbat idag, och i morgon sen fick jag lördagen också! Så det är skit bra, och måndagen också. Så det kanske löser sig.

Men jag måste spara lite från min nästa lön så att vi kan åka till Norge och hälsa på vilket får mig att tänka på...
SARA! VI MÅSTE PRATA!

Så nu är det ur vädret. Hur godissugen. Vad jag ska jag göra? Kanske lite smoothie. Vi har inga bär -.- Sugigt.

Måste cykla i morgon. Fredrik vill inte prata med mig. Eller jo men jag orkar inte ringa och han kan inte läsa tankar. Jag vill sova. Så jag slutar skriva nu. För det är Vänner på tv. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0