Hey, Im a beliver

Pff no im not!
Jag tycker att Erik Grönwalls låt Higher är den bästa vinnarlåten som har gjorts i Idol. Det är en låt som man kommer i håg med det kanske är för att det är en riktigt bra sångare som sjunger den. Jag vet inte men trallvänlig är den iaf.

Jag var duktig fast jag är ledig så ställde jag klockan på 10 för att jag skulle gå upp tidigt så att man kan somna ikväll också. Sen har jag tänt i pannan som jag hatar att göra och snart ska jag cykla iväg till frissan.. skönt att få det lite klippt har inte klippt det sen två dagar innan studenten. Så det behövs. Nej jag ljög jag har faktiskt klippt mig innan! Men det var ett tag sen iaf x) Jag ska ju spara ut mitt hår men det känns om om det aldrig växer någonting. Det tar väl sin lilla tid.

Vattengympan igår var riktigt kul faktiskt synd att det är lite dyrt bara att göra sånt skit. Nej om man ska kanske göra sig i ordning jag kommer att vara helt svettig när jag kommer ner till Örbyhus x)


Jag skulle lägga upp en bild på mitt gamla hår som var nytt men skit samma jag hatar blogg.se det funkar aldrig som man vill....



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Känns så jobbigt att inte kunna vara med er oftare! Nu är de kankse några ggr om året:( Men jag ska bli bättre på att åka hem! :)

2010-01-19 @ 23:09:03
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska åka hem vecka 6! Men vi ska till vemdalen med linus kompisar:) men vi kanske kommer hem några dagar innan vi åker:)

2010-01-22 @ 18:07:07
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Hemmifrån förhoppningsvis någon gång ;D Haha. Jag vill ju helst av allt plugga i Uppsala (Eller kanske Gävle . . ) Men kommer jag inte in där blir man ju tyvärr tvungen att flytta. Fast jag vill det inte!



Jag tänkte plugga till socionom eller beteendevetare. Typ bli nått kurator aktigt ;D HÄNG PÅ!



I will never leave you. Tror det är som vi sa när vi var små, att vi alltid kommer att vara kompisar (:

2010-01-22 @ 23:52:24
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0