Fail Miccis

Jag skulle ju sluta äta skit . Men jag svek mig själv. Jag drack en mun cola och åt två cornflakeskakor idag. Men jag ska fan inte ge upp! Det är som att sluta röka man kan inte bara sluta helt. Men nu fan ska jag sluta! Så svårt kan det ju egentligen inte vara kanske ni tänker. Men testa att vara i min hjärna i typ en timme så får ni veta hur svårt det är.
Igår kunde jag verkligen inte somna jag tror jag somnade 4 till sist och vaknade vid 12 så jag hoppas att jag kan somna idag. Jag känner inte för att göra något. Har tappat lusten över att ens försöka göra något. TråkMiccis.
Nej men nu ska jag skärpa mig det var ett litet breakdown men nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0