Döööd

Jag känner mig skit trött. jag ska nog gå och lägga mig snart tror jag så att jag orkar upp i morgon när jag ska jobba. Ingen sovmorgon :( Men jag får pengar iaf. Inte mycket men bättre än ingenting..
Grattade lillkusinen Felix idag han fyllde hela 12 år! Shiet så stora dom blir. Jag var jätte duktig, jag åt inte ett skit! Jag satt där med mitt vatten och min moster sa att jag var duktig :) Då blir jag glad och vill bara fortsätta när det är folk som säger att man är duktig. Måste handla in nya apelsiner för att min apelsin var torr och jag kan då inte äta den -.- Får göra det efter jobbet men jag vill inte handla mer måste spara till en ny jacka x) Jag är så snål.
Nej ekonomisk!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0