Bapelsiner!

Jag älskar att jag har en bra vän som verkligen ställer upp för mig. Jag behövde ju handla i Tierp och sen vaknar jag ser ett mess som jag har fått  av Sara att hon kan åka till Tierp med mig. Jag menar det är ju verkligen guldvärt! Så hon och jag åkte i bilen till Tierp och jag tycker det är skit svårt att handla verkligen för att jag vet inte vad jag ska köpa jag menar det tar ju ett tag innan Fredrik får pengar så jag vet inte hur mycket jag ska handla eller vad jag ska handla. Men det blev nog lite mat för kanske någon vecka sådär. Men han får väl leva på nudlar dom sista dagarna x)
Nu har jag och Sara gjort något i 4 dagar i rad och jag älskart! Jag önskar att det alltid kunde vara såhär jämt kanske inte varje dag men iaf ofta för att annars gör jag ju inget om dagarna och sen så är det så skönt att bara före en konversation där jag har någon som förstår mig. Som igår när vi skulle simma, vi bestämde det kanske 3, sen så satt jag och nästan LÄNGTADE tills klockan skulle bli 7 för att jag skulle få göra något. Och nu har vi anmält oss till vattengympa på måndag och det är riktigt bra gjort av oss. Det tror jag blir skit kul!
Nu känner jag nästan för att gå ut och gå. Men jag är för trött för det. Jag ska äntligt få jobba i morgon och på måndag! Så då kommer jag att vara skit trött också så att jag kanske kan somna lite bra tider.
Nu ska jag äta min 3:e apelsin!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Vattengympa & apelsiner kommer bli våran nya grej tror jag xD Jag längtar till vattengympan ;D Det kommer bli askul! Men jag kommer säkert vara helt död efter xD Vi måste gå ut & gå nästa vecka med. Det var skönt ;D

2010-01-15 @ 16:46:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0