Äntligen

Det gick inte att logga in för mig på blogg.se, som alltid skit saker händer mig. Idag hemma jag vaknade vid åtta att andrée och mor tjaffsade och var jätte högljuda då var det ju bara att gå upp. Nu vill verkligen flytta upp dit så att man kan få sova lite iaf. Så jag har segat hela dagen haft skit tråkigt men jag har lite ont i ryggen faktiskt och jag ligger och väntar på att Fredrik ska ringa så att jag kan åka hem till honom och mysa. Det är nog en liten saknad som jag känner här tror jag.

I morgon så är det sagt att jag och sara ska ut och gå. Burn it babe! Burn them all! Jag vaknade i morse att jag var sugen på kladdkaka tänkte baka men sen tänkte jag nej jag ska inte och tog en morot x) Skit tråkigt men det är nog värt det.

Onsdag Thuns! Skit kul jag längtar faktiskt, jag älskar thuns, kanske hittar en jacka där jag behöver en verkligen. Har fått mina pengar från jobbet mer än jag trodde faktiskt. Trodde på max 800 för att jag har inte jobbat något alls typ i december men sen vart jag glad när jag hörde: Du har 4000 och 69öre på ditt konto. Så jag har fått omkring 3000kr lite skillnad det är inte mycket men jag klarar mig. Jag är duktig på att spara men jävligt duktig på att slösa också har jag själv märkt.
Ska nog ta en till morot och sen ligga och titta på film får det bli iaf så länge. Måste packa också men det hinner jag :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, fick du 3000 kr? Grattis! ;D Då behöver du inte snåla allt för mycket i alla fall (: Jag längtar med tills på onsdag ;D Jag har ju inte ens fått mina pengar än. Argh! Jag vill ha. Haha. & vet du? Jag har syndat idag! Jag åt bullar & sockerkaka på en måndag. Fan, vad sämst det är att ha sånt hemma . . Inget mer!

2010-01-25 @ 14:56:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

JAG VISSTE DET DIN LILLA JÄVEL ;)

2010-01-26 @ 16:23:59
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Micis.

Måste be om ursäkt för att jag inte svarat,

på din otroligt söta komentar :)

Hoppas det är okej :p



Allt bra med dig ?



Kram <3

2010-01-26 @ 23:15:33
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0