All by myself

Fredrik hade sin första skoldag idag eller han har det fortfarande jag vet inte riktigt när han slutar. Funderar på att städa här kanske det gör ja alltid när jag är här själv för att det är ski tråkigt. Ringa frisörskan ska jag göra med. Nu vet jag, jag hade visst fått medelanmde från honom x) 16.20 blir jag själv till undra om jag ska göra lite mat till honom då. Vi får se vad jag gör.
Igår så "firade" jag och Fredrik 23 månader och han ville gå på bio. Så jag åkte in till stan för att han var redan där. Och när vi väl stod där så hade vi typ tre filmer att välja mellan som inte började klockan 21. Så han sa: Vi kan väl titta på New Moon. Det trodde jag inte eftersom han sa att han vart besviken på första filmen. Jag också jag tyckte den var så seg det hände inget. Men jag betalade glatt och tänkte att det var hans tur att välja film.
Men jag kan säga att jag tyckte verkligen om New Moon. Det händer saker hela tiden och jag ville gråta typ 3 ggr och är skit arg! Jävla Bella. Sen efter bion gick vi  till Subway köpte en varsin macka och åkte hem.

Tänk om en månad har jag och Fredrik vart i hop i 2 år. Det är helt otroligt. Tiden går fort när man har roligt.

Jag måste erkänna jag åt lite glass i lördags MEN jag åt några skedar sen var jag inte så sugen mer. Så det här går bra. Jag tog ingen läsk igår heller till bion! YEY ME!

Ska köpa frukost tror jag och fixa och dona. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

New Moon är asbra (: 2 år? Shit . . Tiden går asfort!

2010-01-11 @ 13:45:22
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Haha. Ah! Tusen år snart ;)

2010-01-12 @ 16:52:01
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0