Were ever you are

Calling out- Lezee ft Apollo Drive. Hiiit bra. Den svänger skönt x) .

Ja en ledig dag. Och vad har jag gjort? Ja jag tänkte att jag skulle röra lite på mig med en promenix men jag kände inte för det. Jag är så lat det är också skit kallt! Men jag har gjort onödiga nödvändiga saker. Som laddat hem lite ny musik till mobilen. Börjar ledsna lite sådär på min musik på den. Och det var skit jobbigt! Nej det var det inte men det känns lite bättre. Så nu har jag bara 276 låtar på mobilen som man kan rota igenom. Det blir nästan en tripp till Uppsala med tåget sen har jag ledsnat och vill ha ny musik x)

Kul att min mobilkamera är så bra.
Sen har jag typ (som jag alltid gör när jag är själv) provat lite kläder och sminkat mig och skit. Jag tycker att det är roligt. Men det skulle vara roligare om man skulle ha det till något. Som tex gå ut eller något. Men Partey on tha Vind! Jag har dansat helvilt och vart lite trött och sugen på godis.


No Sara I Feel soooo Pretty




Mitt löshår ser ut som bajs..



Seeen har jag använt ansiksmask samtidigt som jah har tvättat mitt löshår.           
Det behövdes faktiskt! Sen har jag inte gjort så mycket mer x) Det var min spänande torsdag x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Du är också pretty! ;D Jag känner mig så omotiverad till att inte äta godis & motionera just nu . . Mår illa & känner mig helt matt typ. Men ska försöka styrketräna ikväll. Ska vi simma efter? Eller ska vi gå ut & gå eller simma i morn?

2010-02-18 @ 17:47:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0