Saker blir inte som man tänkt sig

Igår: skulle vara med Sarorna. Inställt
Idag: skulle ha vart med hjärtat, han skulle komma hit och hjälpa mig med vinden. Inställt.
I morgon: Ska till stan med sarorna. Inställt?

Ja men jag har jobbat hela helgen. Så det är bra. Hoppas att dom ringer om jobb i veckan också. Har lagt upp mattan där uppe på vinden men jag kan inte flytta upp för att jag har ingen som hjälper mig att bära.
Mor: inte hemma
Bror: inte hemma
Far: axelfel
Pojkvän: har fått bajssjukan.

I morgon ska jag till stan med Sarorna istället. Hoppas att det blir som tänkt iaf. Sen hem till Fredrik och vi ska försöka komma på vad vi ska göra på onsdag (vår två års dag) Tisdag ska jag färga mitt hår hos frissan. Sen är det bara 17 dagar kvar tills vi ska till Norge.
Skiiiit lång tid. Jag kommer hinna bli sjuk eller tappa lusten eller något. Det får inte vara så långt! Då hinner saker hända x)

Måste tvätta bort min ansiksmask från ansiktet, jag tror jag har världens äckligaste hy och är skit äckligt helt enkelt. Bläh på det! Sen måste jag packa för typ 100 dagar. Eller kanske bara två. Skit jobbigt att packa fram och tillbaka.

HEJ DÅ! Jag är trött och sur! Nej men jag känner mig lite putt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0