PAPPA!

Jag har tappat lusten helt jag orkar inget jag vill bara inte...

NEEEJ jag skojja! Jag är skit glad lite ont i huvudet men skit glad. Jag ska åka till Norge för att hälsa på Malin med Sarorna. visst det är den 26 februari men det går fort. Jag har lite saker att göra. Jobba tillexempelt. Hoppas på att få jobba mycket den här månaden.

Juste idag så trodde jag att jag skulle klippa mig men noooo så var det ju inte det var den 9:e jag skulle det. Så kul jag gick upp i onödan, gick dit kolla på mitt kort där hon hade skrivit upp tiden och datumet och såg att det var fel men det går bra måste gå upp tidigt så att jag orkar gå upp när ag väl ska jobba. På fredag och lördag ska jag jobba. Kommer att vara skit trött på lördagskvällen men hoppas inte det. Så nästa vecka ska jag dit. Sen på onsdagen där så är det min och Fredriks 2 årsdag så vi måste bestämma lite vad vi ska göra. Svårt val faktiskt. Vi får se.

Nu ska jag försöka få tag på min far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0