Mina bröstvårtor kan skära igenom glas.

Baaaaaaaaaah jag hatar upptåget. Enda gången på veckan som jag åker tåg till jobbet så är det självklart försenat. Jag cyklar ner bara DET är jobbigt och KALLT! Sen så kommer jag dit så att jag får vänta i 10 minuter. Fine det går bra för att då är jag lite halvsvettig. Och sen säger dom i högtalarna:
- Upptåget från Tierp mot Upplandsväsby står kvar i Tierp pga att tågpersonalsbrist. Vi återkommer om det blir några förändringar.
Jaha då tänker jag för det första: Det brukar typ vara minst två på ett tåg, det måste iaf finnas någon som kör det. Det räcker väl? För det andra: FAN! Jag jobbar själv som ordinarie och vi har ganska många rum att klara av och vi är bara två stycken! Sen för det trejde: Fan att jag inte tog på mig termobyxor.

Lite putt blir man. Sen säger dom inte förns man har väntat där i 10 minuter till att tåget kommer in 35. Okej inte långt kvar. MEN KOMMER DET IN DÅ ELLER!? NEJ! 50 kommer det in! Och jag börjar 9. Kul. Kom till jobbet stressig och irriterad. Loggar in 9.34. Kul. Nu är det bara att jobba arslet av sig. Och jag orkar inte ta upp allt men ni måste förstå att det är skit mycket att göra när man är två stycken på 3 vångingar + att du ska ta lobbyn och bastun och toaletterna osv. Fattar inte hur dom tänker. Så i morgon ska jag ta bussen in.

Jag vart iaf glad när jag såg att Saras vackra Volvo stod där vid ica plan. På något konstigt sätt har jag saknat henne. Och vart skit glad när jag såg henne vid kassan. Vi ska höras av efter jobbet så får vi se om vi hittar på något :). Då kommer dagen att gå skit lätt när man har något att se fram emot. Jag är ju trots allt ledig hela veckan. Skönt men inga pengar för mig :(.

Baby call me...



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, du är snäll mot min Volvo (: <3 Hoppas du orkar göra nått i morn. Det behövs! (:

2010-02-20 @ 23:12:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Jag med! Synd bara att det inte är så varmt där . . Men jag är sugen ändå!

2010-02-23 @ 10:29:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0