Mandlar

Jag sitter och knaprar på en massa mandlar. Jag hittade dom i skafferi och vart sugen och nu kan jag inte sluta äta dom. Fast jag har ont i magen. Fast dom börjar smaka lite skit. Dom är beroendeframkallande.
Sara ringde nyss och ska komma över med pengar som jag ska växla i morgon. Jag är lite orolig att jag inte kommer att få några pengar för att jag har inte fått min lönespecifikation. Tänk om jag inte får några pengar! Då kan inte jag åka till Norge för att jag har inga pengar alls. Nu börjar jag bli orolig...
Jag har tvättat lite och snart ska jag duscha och en massa annat skit. Vi kanske hörs i kväll. Låter som om jag pratar med någon i telefonen. Men jag kanske skriver här ikväll så bättre. Inte för att jag vet vad jag ska skriva men men. Det blir nog bra.
Jackpot på fredag på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0