KnasSara

"Haha. Du är också pretty! ;D Jag känner mig så omotiverad till att inte äta godis & motionera just nu . . Mår illa & känner mig helt matt typ. Men ska försöka styrketräna ikväll. Ska vi simma efter? Eller ska vi gå ut & gå eller simma i morn?"

Så skriver min kära vän Sara till mig på min blogg. Bloggen som jag typ aldrig skriver på x) SARA DET ÄR FACEBOOK SOM GÄLLER! Eller Sms. x) Jag känner mig som en facebook nörd. Men det är så smidigt. Bloggen är såå 2000 and late.

Det är jävligt skönt att bo här uppe för att det är tyst och lugnt man är för sig själv. Men självklart är det en del negativa saker här också.

* För att kunna göra sina behov (kissa,bajsa och äta) Så måste man klä på sig varmt gå försikitgt ner för trappan och in i huset. Inget som är så kul om det är sent och man håller på att somna.

* Det lyser en stark lampa precis ovanför mitt lilla fönster så jag måste ligga med huvudet mot dörren läskigt!

* Man måste släpa in damsugaren innefrån och upp hit.

* Jag får nya husdjur här varje dag. Och jag vet inte varifrån dom kommer. Äckligt!

Det är bara några av sakerna, men annars skit bra grej. Jag skulle ha ett minikylskåp. Då skulle det vara perfekt!

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

snygg design!

2010-02-18 @ 20:03:38
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Sara

MEN! Till mitt försvar tänker jag säga att du hade skrivit en kommentar i min blogg! Sådeså. Du är för snabb på att logga ut. (Ska jag vara ärlig trodde jag att jag hade skrivit det på facebook. Haha. Mitt minne). Du får köpa en sån där handdamsugare helt enkelt! ;D

2010-02-18 @ 22:51:03
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: » m a t i l d a

finblogg :) <3

2010-02-19 @ 07:33:08
URL: http://mmmaatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0