Jag skulle inte orka läsa allt.

Okej det var 5 dagar sen jag skrev här. Men ja vad har hänt sen dess. Jag flyttade upp där på vinden i Söndags måste det bli. Sen har jag simmat och gått ut och gått med Sara juste sen i måndags träffade jag ju Sarorna, trevligt vi åt typ hela tiden kändes det som x) Bara för att man tar bufé.

Fredrik och jag firade två år på Onsdagen. Det blev mat och bio. Mysigt. Två jävla år shiet det trodde jag inte när jag först började träffa honom. Men det är bara kul. Han sa att nästa år så ville han äta hemma och så. Vilket måste betyda att han planerar iaf ett år till med mig ;P .

Jag kände mig snygg idag. Utan anledning. Första gången på skit länge. Utan att jag var full också! Kanske det är för att man rör lite på sig och tror att man går ner i vikt och blir snyggare. Plus poäng till mig! Ni måste tro att jag är dum i huvudet och kanske tror att jag alltid tycker det. Men nej där hade ni fel. Jag brukar ofta känna mig äcklad av mig själv och tror att folk alltid tittar på mig pga att jag ser äcklig ut. Tvångstankar 2000. Men det peelar av lite grann i taget. Tror jag. Hoppas jag.

Det är två veckor typ tills vi åker till Norge! Jag har redan skrivit packlista. Jag är en sån person. Planerar mycket. Men det är jag nöjd med faktiskt. Måste ringa farmor om resväska. För att jag tror att det här. Det kan bli mycket.

Det är så tyst och lugnt här uppe hos mig. Skit skönt faktiskt. Och i morgon jobbar jag. Tror jag kan bli bra också. Har nästan lust att röra lite på mig.

Alla hjärtans dag på Söndag. BLÄH! Jag och Fredrik ska äta maränger och glass. Det är vårt firande x) Men det duger för mig.

Nej nu film. Ska kolla lite om det har kommit nytt avsnitt av Greys tvivlar men hoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0